I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 28 June 2011

egokah aku. . ??

assalamualaikum & salam sejahtera. .



owg ke b y ego. . ??ntah la. .sejak kebelakangan nie, terlalu banyak org nmpak b sbnar nye kan..terlalu penting kan diri. . b taw b punya kepentingan je. . bile org ckap cam2 b mule laa nak wat perangai BAGUS b tu. . owg laen pon bercinta bagai nak rak jugak tapi xde laa cm kite. .ye. .owg taw sume punca n masalah sume nye berpunca dri owg..b akan ty kan sape y mule dulu. . tapi kalo ty laa mne2 couple. . xkan sampai tiap2 minggu nak jumpe. . b taw abah pon seminggu sekali je kat umah. . b plak cm tu..mase tu je kteowg nak sembang ng abah. .nak kumpul ramai2 ng family..p b terSANGAT penting kan diri..!! 

owg benci b. .!
tapi hakikat hati terlalu pedih tok d luah kan ayat tu. .

sekarang owg terlalu sangat * da berganda da* sakit nie. .xlarat sangat. .demam! b taw nak jumpe je kan. .b hanya brdoa 'hope cyg cepat sihat' owg mmg mengharap bnd yang same. .tapi dalam doa b ade maksud tersirat. .kate2 b terlalu banyak makne y owg xnah taw kan. . 

sekarang nie b penting kan tido dari owg kan..owg xlarang b tdo tp. . ntah laa. . owg sendi da xtaw nak kate ape da . sekarang kalo owg xkol b pon wat do no je kan. . ye. .owg taw owg y xbg b kol byk kali. . ye. .owg taw owg salu j xcay b. . tapi kalo laa bolyh owg tunjuk aty n otak owg nie kat b. .da xlarat nak simpan n fikir macam2. . 



sekarang pon b cm da laen sangat. . tapi owg try tok yakin kan diri owg y b setia n xberubah. .tapi. .ntah la. .semoga b tros setia pada owg..tu je yang owg mintak. .owg taw b nak bukti kan yg b xde pompuan laen dengan jumpe. .tapi, tolong fikir kan owg laen jugak. . 

mesej hubby :
'hm,ble b nak ajak jmp jenuh b ajk p cyg still xcya b g still ckp b de owg len g..lau de owg len xkn b nk ajk gk jmp cyg'
bukan tu mslh nye. .

'hm kdg2 cyg bg mcm2 alsn nk elak kua ngan b p nnt tibe2 je cyg gtaw nk kua ley plak..cm cyg da bosan je ng b"
owg xnah elak o bosan ng b lgsg . .tapi b cube tok paham ati owg lak. . owg bukan jenis y nak selalu kua. .d adap dok ng family. .plis pham owg cm ne owg pham b n keje b. . 
ye owg taw ,owg salu je cakap lepas ng b. .xnah nak jage ati n prasaan b. .tapi tu hakikat nye. .
owg xsuke simpan. . 
lebih baek berterus terang dari owg terseksa. . 

 
  idop owg akan sunyi tanpa b. . :)

  
cinta cyg tok b xkan melebihi syg cyg pada ALLAH. .

semoga hubungan kita berkekalan . .




No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !