I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 29 June 2011

ncet ku yg gler. . !

assalamualaikum & salam sejahtera. . 

wargh. . !
pepagi buta da create blog an. .nmpak x . aku bangon awal . . haha cewah. .!


nie laa model ncet aku. .X2-01. . ncet yg sngat aku gile. . da dpt,boleh jd gile pulak ncet nie. . mendidih pulak aty aku nie kalo teros cm nie..ade je masalah yg membuat kan aku nak kene menapak , mengadap terminal 1 seremban. .aktiviti paling malas. . cukup mase mendidih tahap kering . .nati aku teros tolak je kat kedai. . tukar pakai ncet baru lgi..haha
*taw nak tukar ncet je. . *


biase laa ncet murah. tu laa akibat nye.. tp boleyh laa kalo setakat nak bergaya. . wah. .! bergaya kee..??haha

 aku xtaw pe bnd y tertera ni. . 

 chantek laa plak warne nie. . huhu 
nk story cket, mase ngah excited nak beli tu beria je nak kaler putih. .sampai xingat lgsg kat hubby aku da. . janji aku dapat. . hahaha *selfish kan* 
cian b.. xpe nty cyg tman b k. . haha
hm, handsfree kaler itam nmpak smart. . hee

oke laa tu je. . nak luah kan prasaan je. . 

1 comment:

  1. saya pun pakai yg ni skg. last 3 weeks gi beli. pastu software lak macam gila sket, screen jdi tripled. huhu. sedeh

    http://www.jannahshandwritten.com

    ReplyDelete

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !