I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 12 October 2011

buat maybank card. . !

assalamualaikum. .hye. . 

hari nie aku teman mama pegi keluar kan money,money & money  . .dah alang-alang pegi bank tu aku     . .sebelom pegi tu kene la settle kan keje . . sebab nye kalo buat lepas balik memang kompom la ta buat kan. .da penat. .basuh  & jemur baju . .  then baru la boleh pegi jalan-jalan mane-mane je kan. . hehe kan tepat sangkaan aku yang bukan buat kad semata-mata nak amek duet je. . nak buat kad maybank baru. . haha ngada. . duet ta de pon. . saje nak tambah koleksi kad bank dalam purse. . haha  ta de la saje je nak memudahkan urusan. .bukak akaun yang senang dapat mesin ATM & ramai yang guna. . nasib yang keja kat maybank tu peramah. . so ta de la bosan sangat sebab nye sue peramah. . hee da lame da ta pegi situ. . da banyak perubahan. . pekerja dowg pon da de uniform sndri. . boleh la. . haha kutuk orang bukan maen lagi kan. . terok betol aku nie kan. . haha erm. . da balek tu bodek mama pekene bihun sup pulak. . haha pergh. . ! kenyang gler. . da kenyang2 jugak. . solat asar pon ta buat lagi. .  nasib ta malas. . layan tV dulu. . baru solat. . bagus ta ? anak sape tah tu. . haha alhamdulillah . . sakit aku da kurang dah. .

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !