I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 13 October 2011

hari-hari terakhir cuti. !


hari nie 14/10/2011. .


hari2 terakhir kat rumah nie terasa sedih pulak..eceh. . ! yeke ? boleh la sebab nye aku terfikir , sape nak tolong mama kat rumah. . nak tolong basuh pinggan mangkuk & bekas2 kuih. . cuti2 nie aku la yang ringan tulang nak tolong nye. .yela mama da susah tolong kami adek beradek cari duet lebih untuk kami adik beradik hidup senang nape aku ta boleh tolong benda yang senang kan. . bukan kate adik2 aku yang malas. . tapi dowg pon sibuk dengan kerja dowg jugak. . penat balik sekolah. . nak kene buat keje skola. . so xpe la.  . sementara aku ade kat rumah nie aku tolong la yang mane yang aku termampu la. .  
perancangan untuk pagi nanti pulak? nak tido je bule ta? haha ta de la ingat nak keluar maen bowling dengan adik aku & aku nak ajak kawan2 dye join sekali. . sebab aku ajak kua esok sebab nye. . murah & kompom ta ramai org. .  rimas sebenar nye ramai2 org nie. . maksud aku rimas dok tengok budak2 yang ta tentu arah dok melepak kat tempat public cam uh. . jadi merosak kan pandangan mata. . 
pape pon tunggu esok tu pon kalo jadi la. . 
tadi adek balek ngaji bagi 1 form kat abah . . kate nye ade game bowling 22hb 10 nie. . p kat Kajang je la. . tapi persoalannye ade ke org kat area flat nie nak join benda2 cam tuh. . sebab salu nye benda2 yang ta buat orang sini kenyang susah dowang nak join. . haha tambah pulak kene bayar. . memang kompom la susah. . bab duit nie susah. . biasa lah manusia kan. . haha kalo bagi free ta pandai maen pon teros jadi pandai maen. .  haha  kite tgk pulak reaksi abah. . hah! lupa nak gtaw abah hari nie balek. . sebab abah kate abah kene duty dgn kate laen abah kene keje sabtu nie. .  kesian kan. . ta pe la. . sebab nye abah balik bukan dgn tangan kosong taw. . kFc. .seminggu ta taw bape kali makan kFc tuh. . naek jemu da. .  oke. .oke. . back too kite punya cite . . abah kate abah nak join. . sebab nye murah & gpon abah memang kaki bowling. . haha . .

form tu lbeyh kurang cam nie la. . ::

  BORANG PENYERTAAN PERTANDINGAN TENPIN BOWLING WI FASA 6, BDR. TASIK KESUMA

Tarikh : 22 OCT  2011(tulisan blur + buruk kat form tu.) 
MASA : 8.00 malam 
TEMPAT : AMPANG BOWL METRO POINT,KAJANG .( ampang la sgt.)

SYARAT-SYARAT PERTANDINGAN

1. Pertandingan adalah diadili secara individu.
2.Umur peserta hendaklah 18tahun ke atas (aku boleh) .Bayaran setiap pemain sebanyak RM20 seorang. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 0kt0ber 2011.
3. pemenang akan mengikut jumlah kejatuhan pin terbanyak, hadiah akan di beri dari peserta pertama hingga ketiga dan 7 hadiah saguhati. Setiap pemain di kehendaki bermain 2 pusingan permainan , kasut dan bola akan disediakan (kai adik beradik gelak.ph2 la kan) . sila bawa stokin sendiri.
4 .setiap keputusan adalah muktamad dan sebarang bantahan tidak kan dilayan , pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab terhadap apa-apa kecederaan yang berlaku semasa pertandingan di jalankan.
5. Terbua kepada ahli dan bukan ahli WI (lelaki & perempuan)

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !