I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 10 October 2011

hari yang kurang baek

assalamualaiku n salam sejahtera 

dah petang dah. . kejap je. .tadi rase cam bru je create entry baru. .  hurm. .hari nie aku tdo ta sampai 6 jam p0n. .sedeyh kan. .haha subuh pagi tadi aku nak solat. .p nak rukuk n sujud sakit sangat perot aku nie. . sakit dye tuhan je yang taw. .  sakit sesgt taw. . mesti nak taw kan pe yang sakit sangat tu. . ade cam bisul. .pedih sesangat. . benda alah tu cam agak terbakar sikit. . ta taw la . .mama kate kalo labat pecah takot nanti pakai uniform kene kat baju je. . argh ..! ta suke. . ! sakit tahu. . ! huhu hm. .  pas s0lat aku kemas umah sikit. . nak tido xngantok lagi an. .erm, pas uh yang besh nye tgk MHI pagi td. . tajuk depan cam kuang ajar je. . !


ta taw ape nak jadi sekarang la. .anak sendri pon boleyh di jual kat orang laen. . kalo mak cm nie nak kate mak ape er. .? hm. .ntah la. . dunie akhir zaman. . 

CHUKAI: Bukan saja tergamak ‘menjual’ empat daripada tujuh anaknya kepada keluarga lain untuk dijaga, seorang wanita yang terdesak mendapatkan sumber kewangan selepas berpisah dengan suaminya kira-kira empat tahun lalu, tergamak memperdagangkan tubuhnya bagi mendapatkan wang untuk menyara keluarganya.
Sumber berkata, lebih menyedihkan apabila ibu tunggal berusia 37 tahun terbabit yang turut menagih pelbagai jenis dadah bertindak keterlaluan apabila menurunkan ilmu dan pengalamannya menjual tubuh kepada anak gadisnya yang berusia 16 tahun.
“Selain mengajar anak perempuannya menjual tubuh, wanita terbabit menjadikan gadis itu yang berhenti sekolah ketika di tingkatan satu sebagai rakan penagih apabila mereka melepaskan gian dadah bersama ketika di rumah.

“Sebagai jalan mudah mendapatkan bekalan dadah, dua beranak terbabit menerima bahan terlarang itu sebagai menggantikan bayaran perkhidmatan seks ketika bersama pasangan masing-masing,” kata sumber itu.

Kegiatan dua beranak terbabit terbongkar apabila rumah mereka diserbu sepasukan anggota polis yang menjalankan Ops Tapis di Kampung Dusun Nyior, dekat sini, hujung minggu lalu.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Daerah, Asisten Superintendan Hamzah Awang Dollah, berkata serbuan ke atas kediaman milik wanita itu di Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) Dusun Nyior dilakukan pada jam 2 petang.

nie dah xboleyh nak kate salah kengkawan. . tapi mak sendiri yang ajar buat camtu. . HAISH! ntah la. . takot. . .

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !