I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 14 October 2011

nak balik hostel tapi . .

hye.  .
aku nak balek hostel awl tapi an. . abah ta bagi kate nye buat pe nak balik awal2.. . da la byk brg nak kene kemas. . abah soh balik hari ahad .  . so kene ekot je la. . yela sape lagi nak anta aku g asrama kan. . kalo pegi sendiri lagi la susah. . huhu bukan susah ape. . susah poket . . nanti kering.  ta nak..untung kan kalo blaja dekat2 ng family nie. . every week boleh balek. . pas uh abah lak keje dekat je dgn tempat blaja. . haha senang kan. . korang mesti jeles kan. . so kalo nak senang caari la tempat blaja yang dkat2,  .nanti ta de la nyusahkan orang laen.  . lagi satu kalo sakit demam pon senang. . ta payah nak susah kan org laen. . call je. . da terpacak depan asrama. . jahat kan aku. . haha tu je aku nak create tok entry kali nie. .

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !