I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 18 November 2011

exam week. . !

assalamualaikum. .
hye. .

nie final exam buat aku & students picoms sem 1. . sume gementar seyh. . ! haha mane ta nye. . da last2 bru nak study. . tp alhamdulillah. . aku ade kawan2 yang sentiase ada mase aku susah n snang.  . kteowang same2 study. . best kan.


                                     
.then kol 3 pago aku bangon tok study lagi. . pergh. . ! 1st time aku struggle cm nie. . ta penah cm nie. . p aku bangga . . at least aku ]da de perubahan dari mas dulu. . :) aku ta nak kejadian yang same jadi lagi.  bia je la pape masalah yang melanda yang penting sekarang nie aku nak study. . :)


                                                                                                          mase masok exam uh tawakal je la. . . .usaha da de kan. . so tawakal kan. . hm, pas uh kite redha je la. . hee




                                                             
naseb ada soklan MCQ. . taw ta MCQ uh ape? haha ade jugak yang students ta taw. . kalo yang taw uh tahniah la coz de extra knowledge. . :) MCQ uh Multiple Choice Question. . haha da taw kan. .
tapi easy question pon de jugak . . alhamdulillah . . boleh la buat jugak. . :)  


then...


pas je abeh exam sume owang bekumpol kecoh2 kat bawah uh tengok result . . rupe nye result interview baitulmal. . aku gagal . .ta pe. . mybe Allah nak bagi rezeki lebih kat aku n kengkawan laen yang gagal uh. . . sebab kegagalan kami adalah LHK  (lebih had kifayah) . . mampu sgt ke ?gaji 5k je pon. . bukan tu je. . kotmitmen byk kowt. . xpe la.  .  redha je la. .

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !