I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 10 December 2011

dugaan .


BISMILLAHIRAHMANIRAHIM. . 


mungkin nie la orang kate setiap kebahagiaan akan tiba jugak kesedihan. . 
memang tu dugaan. . 
macam tu jugak dalam relation kite. . 
akan tiba suka da duka. .
duka yang aku cipta sendiri dalam relation aku & si dia. . 
kenapa mesti aku punca?
entah mane silap nye aku sendiri ta pasti. . 


dalam kesedihan aku layan blog kawan aku yang pon baru je putus. . 
aku sendiri nges., . 
aku ta nak benda yang sama jadi kat aku. . 
bia la kebahagian kami nie sampai ke akhir hayat , 
dunia & akhirat. . 
semoga hubungan sedia ada akan kamni perkukuh kan dengan ikatan perkahwinan.
amin. . 
harapan kami bia kami terus bahagia. . 

mana ada ombak yang ta bergelora , pantai ta di landa ombak. .
aku sayang sangat kat dia. . 
tapi aku ta bole nak halang kalau sayang aku lebih kat Allah..
awak pon kene terima kalo kita ta de jodo. . 
semua tu kerja tuhan. . 
kita ada perancangan, Allah pon ada perancangan jugak,. .
tapi perancangan Allah lebih sempurna. . 

Ustazah aku cakap , mase janin kite berusia 4 bulan, mase tu Allah da tulis ,
jodoh , kematian & segala nya. . 
SUBHANALLAH. . 
semoga perjalanan hidup kita lebih baek dari seblum nya. . 
amin. . 

kehidupan di dunia hanya sementara. . 
semoga kami terus bahagia. . 
aku sekarang malas nak gadoh-gadoh. . 
sebab aku sayang dia. . 
biar hati aku tenang ntuk blaja jadi seorang yang tenang. . 




No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !