I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 4 December 2011

♥ sungai tekala

♥ sChA_eyDa ♥

BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM. . 
HYE. . 
 
hari nie aku nak cite yang semalam aku pegi jom heboh kat BUKIT JALIL. . pergh. . ! macam biasa la kan penangan JOM HEBOH punya HURMM dye. . sesak bukan main lagi. . keadaan yang sungguh membosankan kepala aku. . tapi tahap kesabaran nasib tinggi mase tu. .  sesak pon kasi redah saja lah.  . hm, panas yang sangat terik . . susah kan. . hujan pon masalah, panas pon masalah. . manusia. . ta pernah bersyukur kan. .  teros balik je pas tengok hari da gelap nak hujan la kan. . dah la parking jauh plak tuh.  . banyak betol merungut. . syukur la SYIEDA oiii. . ! nasib ade orang nak bawak . . kalo ta dok je la kat rumah. . 

balik je dari jalan-jalan. . aku kemas-kemas kan barang aku. . then mR SyieDa mintak tolong wat kan begedil tok dye. . so buat kan je la. . heee kate nye nak makan masakan aku wat. . padahal dah selalu je dye makan. .  

sungai tekala. . (ahad) 


welcome to Sungai Tekala, Semenyih. .
cantik ta?



cantik an ciptaan Allah. . SubhanaAllah. . 

moh ler kite tgk gambar yang sempat aku snap dengan dorang. .
aku bagi tajok semua picture nie. . 
"BILA MAT TERAP DAPAT MANDI SUNGAI"
nie la jadi nye. 



dengan yang tersayang. . haha kebetulan pulak kaler baju hampir sama. . kate pon couple kan. . hek8


ta de keje. . senior membuli junior..HAISH. . !


muka-muka ta bersalah mereka. . 

ta taw ape yang cuba mereka lakukan.. 


model of the year. . 


ngada kan. . yela senior sayang junior. . 

kat sini je la aku nak create tok entry kali nie. . nak get ready. . nak balik hostel..malas nye. . 

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !