I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 30 December 2011

wahai hati. . !

 
hye. . 
salam akhir tahun. . salam awal tahun. .
31/12/2011
tarikh keramat yang ta akan aku lupa kan. . 

awak dan saya . . no relationship lagi. . 
itu adalah KENYATAAN. .! 
terima la wahai hati yang lara. . 
 
bertahan la wahai air mata. . jangan kau jatuh mencecah bumi. . 
biar kan semua nya tinggal kngan. . 
SEMUANYA. . ! 
setiap ape yang ade disekeliling nie ade name awak. . 
tapi saya gagah jugak untuk tgk. . 
sebab saya tahu itu 1 ujian dri YANG MAHA ESA. . 

andai air mata tu boleh bawak sekali kenangan kite pergi. . 
saya akan menangis sepuas hati. . 
agar semua nya hilang dengan air mata tu. . 

ape yang awak bagi,
saya cuba ta akan tengok 0 bukak. . 
sebab saya ta nak ingat saat bahagia mase dengan awak. . 
saya ta nak ingat. . 
saya ta barang yang awak rosak. . 
sebab benda tu berharga sangat. . 
saya penah terfikir..
kalo kite da ta de pape relation..
saya nak pulang kan smua balik kat awak. . 
tapi awak cakap awak ta nak. . 
ta pe. . bia saya simpan untuk awak k. . saya simpan leklok dalam almari dengan novel-novel yang penah awak beli kan untuk saya. . banyak sangat kan. . novel yang penah awak beli & pilih semua nya best sangat. . 
terima kasih sebab jadi kan terlalu manja kan. . 
dengan sebab tu saya jadi cam nie.. 
seorang yang ta pandai nak hargai orang lain. . 
maaf. . 
saya ta kata saya blame kan awak. . 
salah saya jugak. . 



awak ingat ta lagu ni? 
suke dengar awk nyanyi. . 
lepas nie da ta de orang nak nyanyi kan untuk saya . . 
saya kene nyanyi sorang-sorang. . 

cinta kita yang tersimpul rapi da terlerai. . 
ta kan ade orang laen dalam hati saya selain awak lepas nie. . 
tapi Perancangan Allah lebih baek. . 
semua Allah da tentu kan. . 

jadi la insan yang berguna untuk orang lain. . 
awak khalifah Allah . . 

salam sayang buat awak. . 


cinta muka buku. . 

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !