I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 26 January 2012

minda merewang .


selamat petang semua . 
haha 
online kejap . pinjam lappy member .
kejap je . dalam 2 jam macam tu la .
haha nie jejari ta berape nak runcing pulak start coret entry baru. 
ta taw pukul bape pulak nak habis kan .
ta pe la .

hari nie nak create entry ,
menghitung hari nak cuti again , again & again .
 padahal baru je balik dari cuti raye cina .
cube kowang imagine kan . cuti sampai selase .
 buat perangai lame balik pepagi buta pukul 6 pagi kat hostel hari rabu. 
yela mentang - mentang la kerja syif petang kan .
haha 
alaaaa . . 
bukan sengaja pon .
malas nak balik awal la . haha
so , hari nie baru hari khamis .
tapi da kalut nak balik esok (jumaat)
haha
nampak ta gedik kat situ .
kowang yang study jauh - jauh tu jangan la marah ea sebab aku everyweek "home sweet home"
haha tu la gelaran aku kat sini .
baru je masok kelas isnin .
da terfikir bile la nak hari jumaat .
haha
suke3 . seronok life as a student nie . .
free je kan . .
angan - angan masih terbayang je kat kepale otak nie . 
padahal next week nak OSCE + final exam= kacau bilau  . 
semua orang da serabut . aku je fikir nak balik je .
dengan study nye pon belom kan .
memang bagus anak Tuan Jasmin nie . 
untung taw dapat aku sebab kuat kelentong .
oppsss  ....! kantoii pulok .
cuti - cuti da set dalam kepale otak da bile nak cuti . bagos ta ? 
haha 
cuti je aku ingat .
nak tengok ta deria ingatan aku untuk ingat cuti - cuti yang penting yang bole aku balik umah aku .

31/1 - OSCE
1/2 - Hari Wilayah .
2 & 3/2 - Final Exam
4/2 - sabtu 
5/2 - Maulidur Rasul (ahad)
6/2 - kompom cuti punya la .
7/2 - thaipusam.
8/2 - SEMESTER 3 . .!

ohhh ! yang last tu macam ta percaya kan . .
aku da naek sem 3 . haha
berangan lagi ..
senior kowt ! banggaa . ! 
ingat nak raging junior je . !

subjek makin hard . ! 
makin pecah otak . 
yang ta tahan  *Anatomy & physiology* again . .
tapi seronok .
kene push sikit la kan . . 
insyaAllah bole . . 
 

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !