I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 30 January 2012

selamat semua nya.

 
hye.
selamat pagi semua. .
kowang nak tahu satu benda ta ?
hari aku ade exam praktikal .
alhamdulillah .
syukur .
aku da lepas buat exam tu .
tapi still tetakut jugak . sebab banyak sangat degupan jantung nie . seram seyh . ! ade 5 stesyen .
tapi alhamdulillah again sebab ape yang aku study masok .
sekarang tawakal je larh . ape pon serah pada Allah .
usaha dah , doa pon dah , so segala-galanya berserah je larh .
hope lulus larh . da serik nak repeat .
esok cuti public holiday wilayah .
khamis naek exam teri plak .
1st paper sosiologi.
2nd paper jumaat pengajian islam .
 
study .
tapi hari nie aku dapat berita sedih .
 nak taw ta ape dia?
voucer aku ta dapat ambik. da ade orang lain yang amik . sape la yang hati busuk sangat kan. ta halal amik orang lain punya. sedih larh . tapi pihak kolej cakap dowang akan usaha kan jugak . tapi maybe aku dapat lambat la sikit dari dorang-dorang tuh . huhu ntah la . ade jugak manusia macam tu kan . biarkan la . tapi...aku still nak jugak voucer tu before 6 feb nie . sebab nye aku nak pergi jugak shopng buku-buku kat PWTC . diskaun 70% taw .\meyh la korang datang reramai .sesame kite memeriahkan PWTC .
 tapi jangan habiskan taw semua buku . haha
 
sekarang nie masalah PTPTN aku pulak .
ape ?
jangan cakap korang ta taw ape tu PTPTN kalo kowang students oke .
da la kene buat baru akaun PTPTN , pas tu no pin pulak ta de. nak kene beli baru jugak . saba je la . hope ade hikmah disebalik dugaan nie . tapi , aku da mintak tolong abah beli kan jugak .
ntah la . pening kepala nie .
tapi sebab nak belajar kene jugak la buat & usaha kan jugak .
 
k la aku nak out da nie sebab nye pakai komputer kolej .
hati ta tenang selagi ta selesai masalah .
adoii . . !
bersabar lah wahai syahida . !
 

No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !