I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 1 January 2012

Awwakkk :)


YA ALLAH. . 
Engkau kuatkan & tabahkan la hati hambaMu yang lemah ini. . 
agar dapat menghadapi hari-hari mendatang tanpa dye ya Allah. . 

Hidup tanpa awak di sisi saya. . 
S.U.N.Y.I


dulu kita macam nie kan. . 
sekarang?? 
da ta de da kan. . 


rindu kat awak. . 
selalu nye sabtu & ahad awak selalu je ajak keluar. . 
sampai merajuk saya ta nak keluar dngan awak kan..
awak ingat lagi tak??
kalau keluar mesti benda yang sama awak ajak. . 
tengok wayang. . makan. . 
benda yang wajib. . 
mana la saya ta chubby + tomey cam nie. .
haha thanks awak. . 
ceria kan hidup saya. . 

seronok je. . 
tapi kan. . saya suke marah awak kan. . 
kesian kat awak. . 
sorry. . 
lepas nie da ta de orang saya nak marah-marah. . 
nak luahkan perasaan marah, ta puas hati saya. . 
saya kene pendam sorang-sorang da. . 
lepas nie, saya pegi mane-mane pon da ta de teman saya da. . 
tepon saya pon ta kerap bunyi cam dulu da. . 

saya nak lupakan awak macam mane. . 
teddy awak bagi banyak sangat. . 
kat bilik saya ada, kat hostel saya pon ade. . 
gambar awak bersepah kat katil saya. . 
saya ta nak cabut. . 
tapi saya nak lupa kan awak. . 


susah kan. . 
saya ingat lagi. . 
mula-mula awak ta pandai beli hadiah . . 
mane saya tahu. . ?
barang awak bagi banyak tanda yang awak macam ta penah bercinta. . 
sedeyh kan. . 
haha
jahat nye saya gelak kat awak. . 
tapi lame-lame awak da makin pandai & nakal . . 
comey-comey je hadiah awak bagi. . 
saya suka sangat. . 
sayang nak guna. . 
takut rosak + berhabuk = L.O.V.e

awak selalu tunai kan apa yang saya nak kan. . 
walau susah cam mane pon. . 
awak akan usaha jugak. . 
tapi tu dulu. . 
sekarang nie , saya kene usaha sendiri. . 
 
bye-bye DAK NAKAL. . ! 

*tInGgaL kEnAnGaN*
miss U dAmN mUch. . 


No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !