I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 4 February 2012

♥ excited !


nape excited ?
agak-agak nape erk ?
hari nie aku dah kat rumah la seperti mana yang telah di jadual kan dalam entry baru ni la . haha
jangan jeles taw . 
saja nak ulang banyak kali .

aku excited si dia da bole drive .
wah ! ta saba nye nak naek kerete dengan dye ? 
mesti best ! dye ade lesen p simpan wat PEKASAM ! 
haha
dalam kpale otak nie da berangan macam-macam da.
nak taw apa aku angan kan ? ta payah la . malu la. haha 

abai kan yang kisah tu . 

*****

tadi aku pegi la umah kawan aku nie . 
dye da ade anak . pergh ! best nye dye da de anak . umur baru 19 , nak masok 20 . anak ke-2 plak . seronok je life dye as a mother . haha anak dye plak comel sesangat . aku cakap kat mR Syieda dye jeles sebab kawan aku tu da de anak . dye pon nak jugak . 
dye fiki dye je nak ? aku pon nak , p kene fikir banyak benda ?
tanggungjawab tu penting sayang . 
takut-takut kawen tuk seronok. 
then nauzubillah minzalik .
cerai ..
sabar oke .jodoh belom sampai lagi . haha bukan senang nak jaga anak dara orang macam aku nie . haha 
nanti da sama-sama keja , da de duet ta pe la . nak nikah ke kawen ke . ekot suke la k . tapi kalo da jodoh tu awal nak buat macam mana kan . terima je la . 


bukan ta nak . tapi belom bersedia lagi la sayang . 
sayang taw bie takut sayang curang kan .
sayang da letak jawatan dalam pasang reramai nie . 
hahaha


cantik ta ?
haha . berangan je .!



No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !