I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 31 March 2012

adeq aku !



salam sejahtera .
baru-baru nie kan result sPM da kua kan .
adek aku salah seorang candidate SPM 2011 .
syukur berkat usaha dye dapat 5A .

sekarang dye ngah menyibok kan diri dye untuk pilih IPT yang dye nak . 
1st pilihan abah , UPNM. wah ! impian ku dulu kowt ~ 
tapi da terbenam macam tu je . ngee
kalau adek dapat yang tu memang best !
bakal pegawai kowt !
bangga seyh !
dye ade cita-cita dye sendiri . dye nak jadi forensik student .
tapi kalo masok UPNM kompom-kompom dye da de keje kalo kua nanti kan.
sekarang bukan mase nak memilih kursus ape dye minat .
mase depan, kerja & kos sara hidup yang penting .
ta payah nak memilih sangat & bangga sangat kalo dpt IPT tu . 
belajar tinggi-tinggi keluar kursus yang kamo amek tu boleh jamin kerja?
fikir la wahai adek-adek .

zaman melineum nie semua nya pakai duit .
ta de duit orang ta pandang kau .
even masok toilet pon kene cas kan . ? 
fikir la ye .
jangan menyesal di kemudian hari .
ta rugi belajar kat ,mana-mane .
setiap manusia ade pilihan sendiri ..
baik dan buruk je sekarang nie yang penting .
sendiri buad sendiri tanggung oke .

GOOD LUCK untuk adik-adik ku semua .
:)



No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !