I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 22 July 2012

maaf ..





bismillahirahmanirahhim..

salam Ramadhan semua..
da  masuk hari ke-3 Ramadhan..
semoga dipermudahkan segala urusan.

masalah ta penah lari dari  kehidupan manusia..
Dugaan...

Akuhanyamanusia yang lemah. Tak de pape .Semua hanya pinjaman dri Allah semata-mata.
syukur ya Allah . hari nie Engkau Masih izinkan aku untuk terus bernafas dimuka bumi Engkau yang semakin dimamah usia. 
Aku ...
Hanya seorang wanita. Bukan bermakna aku lemah.
mungkin bukan jodoh aku & kau.
kita manusia hanya mampu merancang, Allah yang tentu kan..


semoga awak bahagia..:) 

Dulu kite rancang macam-macam kan.
semua bahagia . 
tapi...tu dulu..sekarang kite da ta sehaluan lagi.
Maaf kan saya sebab ta mampu jadi yang sempurna untuk awak.
juga yang terbaek.


saya bukan yang sempurna.
Allah bagi saya dugaan sikit je. Tapi biar lha saya je yang tanggung.
Biarkan awak teros bahagia..



No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !