I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 23 July 2012

hospital



Assalamualaikum..
Bismillahirahmanirahim..

Seramkan dengan tittle tu..
Tapi untuk budak-budakje..
ingat hospital tu untuk orang sakit je ke?
Orang yang sihat walafiat pon ade je stay kat hospital..
nak tenang kan hati..

*** 
aku & hospital..
Allah uji hamba-Nya dengan pelbagai dugaan.
Ciptaan Allah semua sempurna...

Hati perempuan seusia aku rapuh ,  bile setiap pandangan aku mintak untuk masalah aku.
Luluh..Akan wujud ke lelaki nak jadi imam buat perempuan  yang ta sempurna &  ta cukup sifatnya?
Allah sekali lagi menguji hamba-Nya ..


boleh ke aku hidup bahagia?

Mama,Abah & adik-beradik adalah kekuatan aku..
Mereka adalah sumber kekuatan aku..
Syukur Ya Allah, Engkau kurniakan aku sebuah keluarga yang cukup baik.

mam & abah jangan risau ea kalau tak de lelaki yang sudi jadi imam & menantu mama ,abah k. Akak tetap akan jadi terbaik. Mama & abah kene terima taw akak bukan anak perempuan yang ta sempurna..
Allah tengah uji kakak dengan penyakit nie.


cukup mama abah  jadi pelindung untuk kakak k. Akak janji akan jadi yang terbaek .
Setiap penyakit akan ade ubatnye. Sakit p0n  nak hapuskan dosa akak.
Mama pon penah cakap, biar sakit kan dunia jangan sakit kat akhirat kan.?
Ade oang yang lebih sakit dari kakak . 
Dorang tabah je..


***
# Buat Awak #

saya harap awak bace entry paling peenting nie.
Saya talayak untuk awak.
Kesihatan saya ta izinkan kite untuk teruskan ukhwah nie.
Awak , tetap antara kekuatan saya.
Awak kuat , saya jugak akan terus kuat.
semoga awak bahagia k.
Saya tanak airmata awak menyembah bumi sebab  saya.
maafkan saya .


saya ta bole nak manja dengan awak macam dulu lagi.

Saya akan rindu semua saat beersama dengan awak..

Andai dah tertulis di Luhmahfuz awak jodoh saya , insyaAllah, sejauh mane p0n kite tetap akan bersama. Jika bukan jodoh kite dekat macamana pon, pasti akan ade barrier antara kite untuk memisahkan kite.

Warkahku Buat Kalian . !



No comments:

Post a Comment

hye ! dah bace sila lah tinggal komen yep . !